Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מירי רגב

9 hours agoהמירי רגב של העסקים. חברת הכנסת תאל מיל מירי רגב לשעבר שרת התחבורה ושרת התרבות והספורט שירתה 25 שנים בצהל וכיהנה כצנזורית צבאית ודוברת צהל שימשה כיור ועדת הפנים בכנסת ה-19.

מירי רגב היא בושה למזרחיות נירית בן אריפאל בלולו כותב במאמרו למה כ כ שונאים את ח כ מירי רגב ש הביקורת הלגיטימית Couple Photos Fictional Characters Scenes
מירי רגב היא בושה למזרחיות נירית בן אריפאל בלולו כותב במאמרו למה כ כ שונאים את ח כ מירי רגב ש הביקורת הלגיטימית Couple Photos Fictional Characters Scenes

8 hours agoאחרי שעוררה סערה מירי רגב מסבירה.

. אתמול ב השרה לשעבר התבטאה בחריפות בעקבות הדיון על חוק ממדים ללימודים והיום ג היא מסבירה. על המינוי המפתיע של אבי גבאי. חכ ברציפות מהכנסת ה-18. 7 hours agoחברת הכנסת מירי רגב הבהירה היום שלישי כי אין לה שום סיבה שתתנצל על הדברים שאמרה אתמול בישיבת סיעת הליכוד לפיהם אין כאבי בטן כשזה נוגע לחיילים טו נשים מוכות.

ועכשיו קבלו צפירת הרגעה הנה מה שהשרה רגב. מי שצריך להתנצל זה מי שהקליט בישיבת סיעה והעביר חצאי דברים. 8 hours agoצפו בתגובה של רגב. אין לי מה להתנצל מי שהקליט שיתנצל.

בדיוק בשעה שבה כולם נסערו מהדלפת דבריהם של מירי רגב ויובל שטייניץ מישיבת סיעת הליכוד התפרסמה ההודעה על מינוי אבי גבאי -. הדברים הוצאו מהקשרם זה לא. 9 hours agoחכ מירי רגב. Miri Regev מירי רגב.

מירי רגב נולדה ב-26 במאי 1965 היא חברת הכנסת ה-18 מטעם מפלגת הליכוד תאל במיל שירתה 25 שנים בצהל במגוון תפקידים. מירי רגב פורשת באופן מסודר את מתווה חוק חיילים במדים ומוכיחה בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שכל ההתנהלות. 419k Followers 9 Following 1073 Posts - See Instagram photos and videos from מירי רגב Miri Regev miriregevofficial. Miri Regev מירי רגב.

Born Miriam Siboni on 26 May 1965 is an Israeli politician and a former Brigadier-general in the Israel Defense Forces in which she served as IDF Spokeswoman. היום הגיבה השרה לשעבר רגב לביקורת שדבריה גררו. ההאשמה בהשתכנזות כפי שעלתה בראיון של מירי רגב היא בו בעת שגויה מעליבה גזענית מתנשאת ומלמדת על חוסר הבנה של ההיסטוריה והישראליות. חכ ברציפות מהכנסת ה-18.

בראיון לחיים אתגר בהכל אישי היא. Miriam Miri Regev Hebrew. מאז היא מכהנת בכנסת כאשר עם הקמת ממשלת ישראל ה-34 בראשות בנימין נתניהו מונתה לשרת התרבות והספורט ונכנסה לתפקידה במאי. אך מירי רגב אישה נאה לכל הדעות היא היום האישה הבולטת ביותר בפוליטיקה הישראלית וכל ציוץ שלה מעורר הרבה רעש וזוכה לכותרות וכך גם כשמדובר במראה שלה.

Created with Sketch. 344586 לייקים 19137 מדברים על כך. On 14 June 2017 she was appointed acting PM. תרבות מגיב למינויה של מירי רגב לתפקיד שרת התרבות בהתבטאות שעוררה סערה.

She is a member of the Knesset for Likud. 344662 likes 16237 talking about this. מירי רגב הוכיחה אתמול שהפוליטיקה אינה רק אומנות האפשר אלא שבפוליטיקה הכל אפשרי וציני להחריד כשהוקלטה אומרת בישיבת סיעת הליכוד אין דבר כזה כאבי בטן על חיילים על נשים על נשים מוכות או מקרי אונס אפשר להצביע נגד. שירתה 25 שנים בצהל כצנזורית הראשית וכדוברת צהל.

She also previously served as Minister of Culture and Sport and as Minister of Transportation. לשעבר שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ושרת התרבות והספורט. דוברות הכנסת נועם מושקוביץ דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ. 4 hours agoאחרי האמירות שעוררו סערה מירי רגב הגיבה בשידור חי חברת הכנסת התראיינה בתוכנית חיסכון והסכימה להתנצל רק בשם מי שעיוות את הדברים שלה אתמול היא נשמעה אומרת בהקלטות שחשפנו במהדורה המרכזית.

חברת הכנסת מירי רגב מבהירה כי אין שום סיבה שתתנצל על הדברים שאמרה בישיבת הסיעה אתמול לפיהם אין כאבי בטן כשזה נוגע לחיילים נשים מוכות או מקרי אונס בהקשר למאבק. שורה של חברי כנסת מהליכוד ומהאופוזיציה גינו היום חמישי את ההתבטאות של חכ מירי רגב כלפי סגן ראש המוסד לשעבר חכ רם בן ברק מיש עתיד. לשעבר שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ושרת התרבות והספורט. This is מירי רגב by roni rapaport on Vimeo the home for high quality videos and the people who love them.

מירי רגב צילום. ביציאה מהוועדה לחקר אסון הר מירון הגיבה חברת הכנסת לפרסום ציטוטיה בוואלה. אין כאבי בטן על חיילים. שירתה 25 שנים בצהל כצנזורית הראשית וכדוברת צהל.

שרת התחבורה הצטרפה לליכוד ב-2 בנובמבר 2008 לקראת הבחירות לכנסת ה-18. אין לי על מה להתנצל הוציאו את הדברים מהקשרם. שרת התרבות והספורט מירי רגב שהפכה לאחת מחברות הממשלה השנויות ביותר במחלוקת מכניסה את המצלמות לביתה.

2009 נבחרתי לחברת הכנסת ה 18 מטעם מפלגת הליכוד
2009 נבחרתי לחברת הכנסת ה 18 מטעם מפלגת הליכוד
Think About It The First Reading Of The Loyalty In Culture Bill Culture Concert Sports
Think About It The First Reading Of The Loyalty In Culture Bill Culture Concert Sports
פסל של מירי רגב
פסל של מירי רגב
1983 מירי רגב מתגייסת לצה ל Fashion Two Piece Pant Set Pants Set
1983 מירי רגב מתגייסת לצה ל Fashion Two Piece Pant Set Pants Set
מירי רגב Adli Kullanicinin שרת התרבות והספורט Panosundaki Pin
מירי רגב Adli Kullanicinin שרת התרבות והספורט Panosundaki Pin

Post a Comment for "מירי רגב"